Доставка і оплата
Оплата замовлення в інтернет - магазині
Накладений платіж
Оплата за посилку проводиться готівкою у відділенні пошти, при отриманні товару, винятком є акційні пропозиції з безкоштовної доставки від інтернет - магазину «Ковбасник».
Також Ви оплачуєте доставку (вартість залежить від ваги посилки) і комісію за накладений платіж: вартість послуги на «Новій Пошті» - 20 грн + 2% від суми замовлення.
Оплата тільки для доставки «Нова Пошта»!
Картами VISA, MasterCard
Після оформлення замовлення, виберіть функцію «Оплата карткою Visa / MasterCard». Система переадресує Вас на сторінку безпечних платежів банку, де потрібно буде підтвердити оплату. Оплатити доставку можна буде при отриманні товару у відділенні «Нової Пошти».
На карту / Рахунок ПриватБанку
Після оформлення замовлення виберіть функцію «На карту / Рахунок ПриватБанку». Після підтвердження замовлення Вам буде надіслано реквізити для оплати.
Мінімальна сума замовлення
В інтернет - магазині «Ковбасник» діє мінімальна сума замовлення 150 грн. Всі замовлення, оформлені на цю суму та менше, спосіб оплати: "Оплата онлайн VISA/MasterCard", "На картку / Рахунок ПриватБанку".
Доставка замовлень
Доставка замовлень в інтернет-магазині «Ковбасник»:
- «Нова Пошта»
- Укрпошта (тільки передоплата)
Безкоштовна доставка від 2500 грн. Умови:
- Під безкоштовну доставку не потрапляють товари категорії "Коптильні", а також замовлення, в яких об'ємна або фактична вага більше 15 кг.
- Також при накопичувальній знижці клієнт обирає щось одне - знижку або безкоштовну доставку.
- Безкоштовна доставка здійснюється лише у відділення Нової пошти або Укрпошти. Адресну доставку оплачує покупець.
Як оформити замовлення з доставкою «Нової Пошти»:
При оформленні замовлення на сайті виберіть спосіб доставки "Нова Пошта". Заповніть контактні дані: населений пункт, номер відділення, ПІБ одержувача, номер телефону, спосіб оплати.
Вартість доставки замовлення:
Ціна доставки залежить від ваги посилки. Ви можете самостійно розрахувати вартість доставки, скориставшись сервісом «Нової Пошти». Доставку сплачує покупець, за винятком акційних пропозицій з безкоштовної доставки від інтернет - магазину «Ковбаснік».
Час доставки замовлення:
Доставка посилки займає від 1 до 3 днів. Після відправки товару, Ви отримаєте номер накладної (ТТН). За цим номером Ви зможете відстежити місце перебування замовлення.
Як дізнатися про прибуття замовлення:
Як тільки посилка прибуде на склад, транспортна компанія відправить Вам SMS-повідомлення з повідомленням про прибуття і адресою відділення.
Як отримати посилку:
Для отримання замовлення необхідно пред'явити документи, які підтверджують Вашу особу.
Поверненния або обмін товару
Товар не відповідає якості, заявленому виробником
Якщо покупець в товарі виявив дефекти, в перебіг двох тижнів він має право вимагати заміну або повернення своїх грошей. Заміна може здійснюватися на аналогічний товар такої ж марки або іншої. У разі виявлення різниці в ціні на користь Клієнта, інтернет - магазин «Ковбаснік» в той же день перераховує різницю на картку покупця. Якщо товар дорожче, різницю доплачує Клієнт.
Товар не влаштовує клієнта
Якщо товар не влаштовує покупця за кольором, формою, розміром, або з'ясувалося, що з якихось причин він не підходить для використання, на протязі 14 днів його можна поміняти або попросити повернути гроші.
Але тільки з умовою, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, заводську упаковку і все, що додаються.